דב גרגור - נומרולוג
מאמר 2

מה אומר עליכם תאריך הלידה שלכם?

מחבר דב גרגור, נומרולוג מומחה

 

הנתון המרכזי שעליו מסתמכת הנומרולוגיה בניתוח אופיו של אדם הוא תאריך הלידה שלו. התאריך בו נולד אדם הוא תדר ייחודי, שמהדהד לכל אורך חייו. המספרים המרכיבים אותו משפיעים על האופן בו אדם יבטא את עצמו; על הסיטואציות בהן הוא ירגיש חופשי או כבול; על האופן בו הוא יתנהג בחברה – ובינו לבין עצמו.

תאריך הלידה מורכב ממספר יום הלידה, ממספר החודש וממספר השנה. לכל אחד מהנתונים האלה יש משמעות שונה.

 

משמעות מספר יום הלידה

יום הלידה משקף בעיקר את תכונותינו החיצוניות, את הדימוי שיש לנו בעיני אנשים, ואת האופן שבו אנחנו מתנהגים בחברה ובמשפחה.

כאשר המספר הוא דו ספרתי (למשל, אם נולדנו ב-12 לחודש), יש לחבר את שתי הספרות: 2+1=3, ולכן אם נולדנו ב-12 מספר יום הלידה שלנו הוא 3. עם זאת, במקרה כזה יש משמעות גם לשתי הספרות שהמספר מורכב ממנו – כלומר, יהיו בנו גם מהמאפיינים של יום לידה 1 ושל יום לידה 2.

חשבו את מספר נומרולוגיה  יום הלידה שלכם, ובדקו כיצד אתם מתנהגים בחברה:

  • מספר יום לידה 1: נתפסים כאינדיבידואליסטים, מנהיגים ומובילים. לא מוכנים שיגידו להם מה לעשות, מעדיפים להחליט ולהתמודד בעצמם ועם עצמם.
  • מספר יום לידה 2: נתפסים כרגישים ועמוקים, ועלולים להיחשב ל"חפרנים" או מתוסבכים. לא בורחים מהתמודדויות חברתיות ואפילו אוהבים לתווך במצבים סבוכים ורגישים.
  • מספר יום לידה 3: נתפסים כיצירתיים, מקוריים ולעיתים אפילו כילדותיים במידת מה. חשוב להם מאד לבטא את עצמם בחברה, והם לא פעם מסמר הערב וכוכבי המסיבה.
  • מספר יום לידה 4: נתפסים כשקולים, רציניים, יעילים ובעלי חשיבה מסודרת ומובנית – ולעיתים אפילו "ייקים" ויבשים מדי.
  • מספר יום לידה 5: נתפסים כחובבי מרחב וחובבי שינויים ויציאה משגרה, ולבעלי צורת חשיבה מקורית ולא מקובעת. הם שונאים שנכנסים להם לטריטוריה, וחשוב להם המרחב האישי שלהם.
  • מספר יום לידה 6: נחשבים לאנשי משפחה מסורים או לעמודי התווך של העשייה הקהילתית. חשוב להם להתחשב באחרים ולפעול למענם, והמסגרות שאליהן הם שייכים משמעותיות עבורם מאד.
  • מספר יום לידה 7: נחשבים לאנשים עמוקים, רוחניים, מתבוננים ושקטים. חשוב להם השקט שלהם, ולכן גם בחברה הם זקוקים למרחב פרטי. אוהבים לטפל באחרים.
  • מספר יום לידה 8: נחשבים לברי סמכא או לאנשים חזקים בכל מובן אחר. לעיתים אפילו נחשבים סמכותיים או כוחניים מדי. את מקור כוחם הם שואבים לא פעם מאיסוף נתונים שקדני. חשוב להם לתפוס פיקוד או להיתפס כמבינים.
  • מספר יום לידה 9: נחשבים לאנשים שתמיד יש להם מה להגיד ושכוחם בפיהם. הם יועצים טובים לאחרים, ונוטים יותר להטיף ולהרצות ופחות להקשיב.

 

משמעות מספר חודש הלידה

אם יום הלידה מדבר על התכונות החיצוניות שלנו, אלו שמופגנות בחברה – הרי שחודש הלידה מראה על התכונות המהותיות והפנימיות שלנו, ועל אופן התנהגותנו במצבי לחץ. גם כאן, אם החודש בו נולדתם הוא דו ספרתי (11 או 12) יש לחבר את שתי הספרות, וגם כאן יש משמעות לספרות ממנו מורכב המספר הסופי (למשל: אם נולדתם בחודש ה-11, מספר החודש שלכם הוא 2, אולם יש בכם גם מאפיינים של מספר חודש 1).

  • מספר חודש לידה 1: אנשים שמנווטים, מנהיגים ויוזמים. במצבי לחץ הם אלה שמובילים את כל השאר ליציאה מהבעייה.
  • מספר חודש לידה 2: אנשים של אנשים ושל מערכות יחסים. נכנסים לעובי הקורה בכל בעיה העומדת בפניהם. במצבי לחץ לא מסוגלים לשחרר ולהסתכל מפרספקטיבה נוספת, אלא שוקעים, נכנסים ללחץ ולא פעם עושים מזבוב פיל.
  • מספר חודש לידה 3: אנשים יצירתיים ובעלי צורך פנימי עמוק לביטוי עצמי. במצבי לחץ לא פעם משתהים במכוון ומחכים לזהות הזדמנות טובה לפעולה.
  • מספר חודש לידה 4: אנשים שקולים, בעלי חשיבה מובנית ומסודרת ויכולת טובה מאד להבחנה בפרטים. במצבי לחץ מכניסים הכל לפרופורציה, מסרבים להיכנס לפאניקה ומבקשים להסתכל על הדברים מזווית נוספת, בצורה מסודרת.
  • מספר חודש 5: בעלי צורך עמוק במרחב ובשינויים. במצבי לחץ נוטים לחשיבה רוחבית ופתוחה, לוקחים מרחב פעולה ולא פעם מנסים לדחוף לשינוי.
  • מספר חודש 6: בעלי צורך חזק בהשתייכות למשפחה ולמסגרת. (בעלי יופי והרמוניה. כשהם בלחץ – האדמה סביבם רועדת, ואף אחד לא יכול להתעלם. חשוב להם מאד איך כל דבר ישפיע על המשפחה ועל המסגרת.
  • מספר חודש 7: אנשים עמוקים ומתבוננים, בעלי יכולת הסתכלות כללית ורחבה. בזמן מצבי לחץ עוצרים קודם כל לבדוק ולהתבונן לעומק בכל התמונה ובמירב הנתונים.
  • מספר חודש 8: אנשים חזקים, סמכותיים, אוספי נתונים מצוינים. בהתמודדות עם בעיות מחזיקים באמונה שמה שלא מגיב לכוח – יגיב לעוד יותר כוח. הם יפעילו את סמכותם ויוקרתם, ואם יש להם כסף – ינסו לקנות תוצאות.
  • מספר חודש 9: אנשים שמצטיינים בהעברת מסרים ובייעוץ. בעת התמודדות עם בעיה הם ייטו לדבר עליה, ולבחון אותה לעומק באמצעות שיחה ולחשוב בקול.

 

משמעות מספר שנת הלידה

את מספר שנת הלידה מחשבים באמצעות חיבור כל ספרותיה וצמצום התוצאה לספרה יחידה (למשל: 1975=1+9+7+5=13=1+3=4). מספר השנה מראה אילו אנשים וסיטואציות יפרו אותנו ויגרמו לנו לצמוח.

  • מספר שנה 1: מה שמפרה אותם – אנשים בעלי אינטליגנציה; וסיטואציות שמאפשרות להם עצמאות, הובלה ומנהיגות. הם קמלים כאשר הם נדרשים לתפקד בסיטואציות שכובלות את ידיהם, תחת סמכות לוחצת מדי או בחברה לא אינטליגנטית.
  • מספר שנה 2: פורחים בסיטואציות חברתיות מורכבות, ובתוך מערכות יחסים. במיוחד מוציאות מהם את המיטב סיטואציות בהן הם נדרשים לתווך ולפתור מצבים סבוכים ורגישים.
  • מספר שנה 3: מפרים אותם אנשים וסיטואציות שמאפשרים להם לבטא את קולם הפנימי ואת היצירתיות שלהם. קשה להם במיוחד בסיטואציות טכניות ולא יצירתיות.
  • מספר שנה 4: מפרים אותם אנשים בעלי חשיבה סדורה, סיטואציות שדורשות שימוש ברציונליות, ומצבים ברי פיתרון. מבחינת מקום המגורים, אנשים ילידי שנה 4 מרגישים טוב יותר בבית קרקע, ומבחינה מקצועית הם פורחים בעיסוק שקשור בכסף.
  • מספר שנה 5: מפרה אותם במיוחד סביבה מאפשרת, נותנת מרחב, לא לוחצת. לא פחות טובים עבורם מצבים בלתי שגרתיים ועם שינויים תכופים.
  • מספר שנה 6: מפרה אותם להיות חלק ממשפחה, חלק ממסגרת, ומבחינה מקצועית – להיות משרתי ציבור. בעיקר נשים ילידות שנה 6 צומחות כאשר הן חלק ממשפחה.
  • מספר שנה 7: מפרות אותם סיטואציות שמאפשרות צלילה לעומק – שטחיות משעממת אותם. הם צומחים כאשר הם עוסקים בטיפול, בבריאות ובנפש, וטוב להם במיוחד במצבי שקט ושלווה.
  • מספר שנה 8: יפרו אותם סיטואציות ואנשים שיש בהם כוח, סמכות, כסף וייעוץ. הם זקוקים לסביבה אנרגטית ותוססת.
  • מספר שנה 9: את האנשים שנולדו בשנה 9 מפרה סביבה שמאפשרת להם לבטא את היכולות המילוליות שלהם, ולהעניק לאחרים מהתובנות שלהם.

 

לכל אחד ממרכיבי תאריך הלידה שלנו יש משמעות שונה מעט, אולם כולם יחד מצטרפים לתמונה שלמה ומגוונת. כך, למשל, מי שנולד ב-2.1.1970 ייתפס חיצונית כאדם רגיש, אולי אפילו מתוסבך מעט, שטוב במערכות יחסים. במצבי לחץ הוא דווקא יתפוס מנהיגות, יוביל וימצא פתרונות. מה שיפרה אותו תהיה סביבה אנרגטית ותוססת, שמאפשרת לו ביטוי של כוח וסמכות.

 

ומה עם "מספר הגורל"?

כאשר מחברים את מספר יום הלידה, מספר חודש הלידה ומספר שנת הלידה מקבלים את מה שמכונה בנומרולוגיה "מספר הגורל". מספר זה הוא הכיוון הכללי שבו יתנהלו חייו של האדם; התדר המרכזי שלו. אולם עדיין יהיו בהם הדהודי משנה של האנרגיות של המספרים המרכיבים אותו. לכן, אדם שנולד ב-2.2.1968 (מספר גורל 1) יהיה שונה בתכלית ממי שנולד ב-18.3.1969 (גם הוא בעל מספר גורל 1). נומרולוג מומחה יידע לשקלל את כל הנתונים יחד, ולהגיע למפה נומרולוגית שתתאר באופן מדויק להפליא את הצרכים, הקשיים, האתגרים והפוטנציאל של האדם על פי מכלול המספרים ומיקומם במפה.

 



אם הגעת לאתר זה אולי יעניין אותך גם: בריאות רפואה משלימה רוחניות כלים לחיים טובים מיסטיקה

שתף עם חברים, שלח למייל, קבל חוות דעת ועוד

שתף בפייסבוק שלח לטוויטר שלח למייספייס Digg הוסף למועדפים בחשבון הגוגל שלך